Gmina Pysznica informuje, że od dnia 20 lutego 2023 r. korzysta z elektronicznego narzędzia komunikacji z Wykonawcami, tj. platformy zakupowej, za pośrednictwem której będą przeprowadzane postępowania dotyczące udzielenia zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp.
Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej: •zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pysznica.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl •Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. •Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zaleca się Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. •Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych |
Data modyfikacji: 2023-02-22 16:23:38
Opublikowane przez: Mariusz Sałach