Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) Urząd Gminy w Pysznicy uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej.
Adres skrytki: /y53uupl33e/skrytka
Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Należy pamiętać, że aby móc skorzystać z tej formy kontaktu z urzędem, należy założyć konto użytkownika na platformie ePUAP - www.epuap.gov.pl, postępując zgodnie z zamieszczonymi w serwisie instrukcjami. Aby wysłać do urzędu dokument za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej należy wejść na stronę http://epuap.gov.pl/wps/portal/epuap/kup wybrać, z listy usług: wg podziału terytorialnego --> WOJ. PODKARPACKIE --> Powiat stalowowolski --> Pysznica (gmina wiejska) --> Urząd Gminy i skorzystać z udostępnionego formularza elektronicznego. Wypełniony formularz należy opatrzyć bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez uprawnionego polskiego wystawcę. UWAGA! Dokumenty elektroniczne będą przyjmowane tylko i wyłącznie w przypadku przesłania ich poprzez wskazany powyżej adres elektronicznej skrzynki podawczej. Akceptowane formaty dokumentów elektronicznych: - txt, doc, rtf, odt, pdf - dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne, - xls - arkusze kalkulacyjne, - gif, tif (tiff), jpg (jpeg) - dokumenty graficzne, - zip, rar - do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach. Dostarczony dokument elektroniczny, poza podpisaniem go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, musi: - zawierać zgodne z prawdą dane osobowe osoby go składającej, - być wolny od wszelkiego rodzaju wirusów komputerowych oraz innego szkodliwego oprogramowania (dokumenty zawierające takie elementy nie będą wprowadzana do systemu teleinformatycznego urzędu i nie będą rozpatrywane), - odpowiadać zakresowi użytkowemu określonemu przez urząd w formie odpowiednich wzorów wymaganych do wszczęcia i załatwienia spraw. W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia!

 

Opublikowane przez: Admin Sałach | Data wprowadzenia: 2013-09-17 07:48:49 | Data modyfikacji: 2024-05-24 09:56:59.
Data wprowadzenia: 2013-09-17 07:48:49
Data modyfikacji: 2024-05-24 09:56:59
Opublikowane przez: Admin Sałach